شیلنگ صنعتی از جنس پلاستیک

شلنگ رستا پلاست

در بسیاری از مواقع زمانی که نام شیلنگ‌هایصنعتی می‌آید ذهنمان به سمت شیلنگی که در کارخانه جات مورد استفاده قرار می‌گیرد منعکس می‌گردد. شایان به ذکر است که با اینکه از این شیلنگ‌ها بیشتر در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در بسیاری از اماکن دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی بیشترین مکانی که از این شیلنگ استفاده می‌شود در کارخانه جات و پتروشیمی و …. می‌باشد .
شیلنگ صنعتی از جنس پلاستیک چه کاربردهایی دارند ؟
در طول روز در صنایعی که کار آنها در محیط خارجی می‌باشد باعث خرابی شیلنگ می‌گردد و به شیلنگ آسیب وارد می‌کند و این شیلنگ‌ها به هر چیزی چه طبیعی و انسانی حساس می‌باشند و یکی از موارد موجود این است که این شیلنگ‌ها دائم در هوای آزاد هستند یعنی چه برف بیاید چه گرما باشد باید مقام باشند .شیلنگ صنعتی برای زمانی مورد استفاده قرار می گید که با وجود آتش هم برای انتقال آب از آنها استفاده می‌کنند.
اما برای موارد صنعتی بهتر است از شیلنگی استفاده کرد که در برابر آب و هوا و در واقع عوامل طبیعب و انسانی مقاومت بالایی دارند .
انواع شیلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی از نوع هوا
شیلنگی است که جهت انتقال هوا یا همان گاز مورد استفاده قرار می گیرد که این نوع شیلنگ بیشتر در سایز کوتاه در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد و از سایزهای بزرگتر برای اماکن بزرگتر و صنعتی استفاده می‌گردد.
شیلنگ آب
شیلنگ‌های آب که همه ما آن را می شناسیم و حتما در منازلمان قابل مشاهده می‌باشد اما همین شیلنگ‌های آب هم دو نوع هستند یک سری که فقط برای آب تعبیه شده اند و دیگری که برای مواد محلول دیگر می‌باشد که این شیلنگ‌ها در سایز و رنگ مختلفی تهیه می‌گردد.
شیلنگ مقاوم در برابر سایش
این شیلنگ‌ها همانگونه که از نام آنها مشخص است خاصیت ضد سایندگی دارد مثلا آهک و سیمان مواردی هستند که سایندگی آنها فوق العاده بالا است پس برای جا به جایی چنین موادی بهتر است از این نوع شیلنگ‌ها استفاده شود .
جمع بندی
شیلنگ‌های دیگری هم وجود دارد که از بین آنها می‌توان به شیلنگ‌های ضد اسید و … اشاره نمود پس تا جایی که ممکن است از شیلنگ مخصوص کارمان استفاده نماییم و به هیچ وجه به دلیل استفاده نادرست باعث خرابی و آسیب به شیلنگ نشویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =

میتونم کمکتون کنم؟
ارسال