شیلنگ آب سرویس بهداشتی

شیلنگ آب سرویس بهداشتی

شیلنگ آب سرویس بهداشتی یکی از لوازم پرکاربرد است که روزانه، بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که وارد سرویس بهداشتی می‌شوید، نوع شیرآلات و شیلنگ به کار رفته در آن، توجه افراد را جلب می‌نماید چرا که این امور تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و لوکس بودن این فضا دارد.

یک توالت زیبا، برای حفظ ظاهر خود، به شیلنگ آب دارای کیفیت و شیک نیاز دارد. در نتیجه، شیلنگ آب سرویس بهداشتی منحصر به فرد، لازم است از المان‌هایی برخوردار باشد.  

از این رو در ادامه این مطلب از وب سایت رستا پلاست، راجع به اهمیت و کاربرد شیلنگ آب سرویس بهداشتی نکاتی را بررسی می‌نماییم.

شیلنگ آب سرویس بهداشتی

شیلنگ آب سرویس بهداشتی

شیلنگ وسیله‌ای است که عبور انواع سیالات من جمله آب را از مکانی به مکان دیگر را فراهم می‌نماید. شیلنگ توالت، وسیله‌ای است که به شیر توالت وصل می‌شود و به منظور استفاده از شیرآلات سرویس بهداشتی، لازم است از شیلنگ استفاده نماییم. هر یک از انواع شیلنگ آب سرویس بهداشتی براساس نوع عملکرد و کیفیت آن رتبه بندی می‌گردد.

انواع جنس شیلنگ سرویس بهداشتی

شیلنگ توالت بسیار مختلف هستند و عاملی همچون جنس، تاثیر بسیاری در میزان ماندگاری و نوع عملکرد آن خواهد داشت. انواع شیلنگ‌های سرویس بهداشتی شامل برنجی، پلاستیکی، فلزی و.. می‌باشند.

از میان انواع جنس شیلنگ‌ها، پرطرفدارترین جنس شیلنگ، نوع پی وی سی است زیرا از ویژگی‌هایی همچون قیمت مناسب، مقاومت بالا، طول عمر و دوام خوب و خاصیت آنتی باکتریال برخوردار است.

نوع دیگری از شیلنگ‌ها، از جنس فلز و استیل ضد زنگ است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشند. مشکل این شیلنگ‌ها این است که فشار کمی دارند و میکروب‌ها را بیشتر جذب می‌کنند.

خاصیت ضد زنگ بودن شیلنگ آب سرویس بهداشتی

در زمان انتخاب و خرید شیلنگ آب لازم است به ویژگی ضد زنگ بودن آن نیز توجه نمایید. لازم است این محصول از مواد مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی برخوردار باشد. خرید شیلنگ آب ارزان قیمت، پس از مدتی ممکن است منجر به خرابی و یا خوردگی بخش‌هایی از آن گردد.

باتوجه به اینکه شیلنگ آب توالت، دائما در معرض آب هستند، از این رو، لازم است از نوع باکیفیت انتخاب شود. انتخاب شیلنگ پلاستیکی، اگرچه از خاصیت ضد خوردگی برخوردار است اما از ماندگاری و طول عمر پایین‌تری به نسبت شیلنگ فلزی برخوردار می‌باشد.

مشخصات شیلنگ آب سرویس بهداشتی

فرم ظاهری شیلنگ به شکل لوله‌ای و انعطاف پذیر است که در سایزهای گوناگون طراحی شده است و به صورت رولی عرضه می‌گردد. جنس شیلنگ از پلاستیک، فلز و.. می‌باشد که هریک باتوجه به شرایط موجود، انتخاب و خریداری می‌شوند.

به طور کلی، اغلب شیلنگ‌های سرویس بهداشتی به کار رفته از جنس فلزی می‌باشند که در قیاس با نمونه پلاستیکی از مقاومت بالاتری به لحاظ استحکام و طول عمر برخوردار می‌باشند.

شیلنگ آب سرویس بهداشتی

قیمت شیلنگ آب سرویس بهداشتی چقدر است؟

قیمت شیلنگ دستشویی برحسب فاکتورهایی همچون نوع، جنس، برند، مدل، میزان کیفیت و قابلیت‌های آن متفاوت می‌باشد. ممکن است قیمت گذاری شیلنگ در بازار، برحسب فاکتورها مختلف می‌باشد.

شیلنگ‌های سرویس بهداشتی با قیمت پایین‌تر، به دلایل مختلفی می‌باشد همچون اینکه متریال استفاده شده در ساخت آن، ضعیف باشد، کیفیت ساخت آن پایین باشد و به نسبت در مدت زمان کمتری، با مشکل برخورد کنند.

در مقابل، شیلنگ آب با قیمت بالاتر، از مواد اولیه باکیفیت‌تری استفاده شده است و از ویژگی‌هایی همچون قابلیت تنظیم جریان آب، حالت‌های آب دهی متنوع و.. را دارا می‌باشد.

از این رو بهتر است هنگام خرید شیلنگ آب سرویس بهداشتی، تحقیقات لازم را انجام دهید و پس از مقایسه، مدل مورد نیازتان را انتخاب نمایید.

خرید شیلنگ سرویس بهداشتی

هنگام خرید شیلنگ سرویس بهداشتی، باید محصول مورد نظر را از بابت برخی از امور مهم مورد توجه قرار داد همچون قابلیت نصب آسان، کسب اطمینان از اندازه و طول شیلنگ، توجه به میزان کیفیت و نام و نشان استاندارد، نام برند سازنده محصول و..برای خرید شیلنگ آب سرویس بهداشتی می‌توانید با کارشناسان مجموعه تخصصی رستا پلاست ارتباط بگیرید.

راهنمای خرید انواع شیلنگ آب توالت

لازم است هنگام خرید انواع شیلنگ آب توالت، به نکاتی توجه داشته باشید:

نحوه نصب شیلنگ

نحوه نصب شیلنگ توالت پیجیده نیست و به راحتی نصب می‌گردد. لازم است قطر سر شیلنگ با شیر مطابقت داده شود و هنگام نصب از نوار تفلون برای جلوگیری از نشتی آب استفاده نمایید.

انتخاب رنگ شیلنگ

انتخاب رنگ شیلنگ توالت، امری سلیقه‌ای است و پرکاربردترین رنگ‌ها، طلایی، نقره‌ای و سفید هستند. بهترین رنگ را برحسب نوع دکوراسیون سرویس بهداشتی، انتخاب نمایید.

جنس لوله داخل شیلنگ آب سرویس بهداشتی

لوله داخل شیلنگ از پلاستیک ضخیم طراحی و تولید شده است. اگر لوله، درپوش فولادی را به خوبی نپوشند، احتمال نشتی وجود دارد. از این رو، هنگام خرید از مراکزی خرید نمایید که در صورت خرابی امکان تعویض موجود باشد.

طول شیلنگ توالت

سایز استاندارد شیلنگ آب سرویس بهداشتی، 120 سانتی متر است. طول و انعطاف پذیری سبب سهولت در استفاده از شیلنگ می‌باشد.

جنس شیلنگ

جنس شیلنگ بسیار مهم است و لازم است از کیفیت لازم برخوردار باشد در غیر این صورت به مرور زمان دچار پوسیدگی و خرابی می‌گردد. جنس شیلنگ توالت شامل استیل، برنجی و پلاستیکی می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات کامل می‌توانید با کارشناسان مجموعه رستا پلاست ارتباط بگیرید.

شیلنگ آب سرویس بهداشتی

بهترین شیلنگ آب سرویس بهداشتی

عنوان بهترین شیلنگ آب سرویس بهداشتی برحسب نوع نیاز و سلیقه افراد متفاوت است. لازم است پیش از خرید هر مدل، ابتدا نیازها و سلایق خود را تعیین نمایید و براساس آن‌ها اقدام به خرید بهترین شیلنگ آب سرویس بهداشتی نمایید.

جمع بندی

در این مطلب از رستا پلاست، به بررسی شیلنگ آب سرویس بهداشتی پرداختیم و انواع مختلف شیلنگ توالت را معرفی نمودیم. در نهایت نیز نکات خرید شیلنگ آب سرویس بهداشتی را مورد بررسی قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =

میتونم کمکتون کنم؟
ارسال