شیلنگ آتش نشانی

شیلنگ آتش نشانی

در زمان آتش سوزی ، آتش نشانی است که به کمک می‌آید و آتش را کنترل می‌کند و تا جایی که ممکن است آتش را خاموش می‌کند اما آتش نشان باید علاوه بر مهارتی که دارد تمام اثاثیه آنها مناسب باشد که یکی از این وسایل‌ها شیلنگ آتشنشانی است .یکی از کارهایی که برای خاموش کردن آتش انجام می‌گردد انتقال آب به سمت آتش با استفاده از شیلنگ آتشنشانی است که این انتقال باید پیوشته انجام گیرد و سرعت آن فوق العاده بالا باشد که این شیلنگ‌ها ، شیلنگ‌هایی مخصوص هستند .
شیلنگ آتش نشانی رستا پلاست
شرکت رستا پلاست انواع شیلنگ‌ها را در این راستا تهیه کرده است که هر کدام از دیگری کیفیت بالاتری دارد شیلنگ‌های رستا پلاست شامل سه مدل می‌باشد لوله ایی به حالت نواری که در بعضی مواقع جنس آن از پارچه می‌باشد ،لوله ایی از جنس پلاستیک و لوله ایی از جنس فلز . اما بالاترین خرید به نام لوله‌های پلاستیکی ثبت شده است زیرا این لوله‌ها انعطاف پذیر هستند و در مقابل اسید هم مقاومت بالایی دارد و کارایی بالایی جهت جا به جایی در فاصله‌های کوتاه دارد و این شیلنگ‌ها بسیار هم برای جا به جایی آب در صنعت گاز، پتروشیمی کاربرد دارد .
شیلنگ آتش نشانی چه جنسی دارد ؟
شیلنگ رستا پلاست از نوع آتش نشانی جنس آن از الیاف برزنت است و ضخامت بالایی هم داردبه همین دلیل است که فشار را تحمل می‌کند بسیار هم منعطف می‌باشد و مقاومت بالایی دارد شایان به ذکر است که این شیلنگ ها دارای حجم بالایی نمی‌باشند و به راحتی می‌توان این ‌ها را پرتاب نمود .برای انتخاب شیلنگ آتش نشانی باید مواردی را مد نظر قرار داد یکی فشار بالایی است که این شیلنگ قرار است تحمل کند و دیگری حجم کاری که قرار است با این شیلنگ انجام دهیم .
جمع بندی
کاربران گرامی سایت رستا پلاست باعث افتخار شرکت رستا پلاست می‌باشد که با عرضه بهترین شیلنگ‌ها و قرار دادن آنها در اختیار آتشنشانان در حال خدمت به جامعه می‌باشد و تا بحال هم رضایت مشتریان بسیاری را کسب کرده است و دلیا این اعتماد فقط کیفیت بالا محصولات است . کاربران گرامی بهتر است قبل از خرید محصولات از تیم پشتیبانی در مورد محصول مورد نظر اطلاعاتی را کسب کنید و تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =

میتونم کمکتون کنم؟
ارسال